Edycja 2015

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations

Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015.

Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

 

Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco:

 

KATEGORIE GŁÓWNE

 

PR korporacyjny

  • Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

 

PR produktu

  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media

 

Public Affairs i Lobbying

  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Kampania Społeczna

  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

 

Komunikacja wewnętrzna

  •  Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

 

Event komercyjny

  • European Rover Challenge – Planet PR

 

Event społeczny

  • Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

 

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED

 

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

 

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

 

Social media

  • #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

 

Business-to-Business PR

  •  Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

 

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

 

Media Relations

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

 

KATEGORIE SEKTOROWE

 

Technologia, IT, telekomunikacja

  • „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Finanse

  • “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

 

Uroda, Higiena i Styl Życia

  • Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  - Synertime wraz z Gaca System

 

Sektor spożywczy

  • „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” -  Garden of Words, Tesco Polska

 

Kultura i Media

  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Medycyna i Zdrowie

  • Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

 

Sport, turystyka, rekreacja

  • Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

 

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

 

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

 

NGO i Sektor Publiczny

  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

 

KATEGORIE SPECJALNE

 

Kreatywność

  • Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

 

Efektywność

  • Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace