Audytor konkursu oraz Partnerzy i Patroni Medialni

KPMG

KPMG to międzynarodowa sieć firm świadczących usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa gospodarczego. KPMG zatrudnia ponad 162 000 pracowników w 155 krajach. KPMG było jedną z pierwszych firm audytorsko-doradczych o międzynarodowym zasięgu obecnych na polskim rynku. Rozpoczęliśmy działalność w Warszawie w maju 1990 roku. Wysokie zapotrzebowanie na profesjonalne usługi audytorsko-doradcze sprawiło, że otworzyliśmy 6 biur regionalnych. Obecnie KPMG w Polsce zatrudnia ponad 1 200 pracowników w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Łodzi. 

Strona : www.kpmg.com  

Instytut Monitorowania Mediów

Jesteśmy zespołem ponad 200 doświadczonych specjalistów, którzy od 2000 roku skutecznie wyszukują i analizują materiały ukazujące się w mediach. Od ponad dekady należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

Misją IMM jest świadczenie najwyższej jakości usług związanych z pozyskiwaniem i analizą informacji ukazujących się w mediach, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. W trosce o zadowolenie klientów rozwijamy nieustannie nasze usługi. Monitorujemy ponad 1000 tytułów prasowych, prawie 205 stacji RTV oraz ponad milion domen polskich zasobów internetu wraz z social media. Badamy także wydatki reklamowe w prasie oraz RTV. Regularnie publikujemy badania dotyczące ciekawych zjawisk społecznych oraz śledzimy trendy w komunikacji.

Więcej o naszych badaniach na https://www.facebook.com/IMMonitoring oraz http://www.imm.com.pl/badania_mediow.

Monitoring mediów jest niezbędny w pracy działów marketingu i public relations. Dzięki wynikom monitoringu zmierzysz efektywność komunikacji Twojej firmy czy marki oraz zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci stale doskonalić działania.

Proto.pl

PRoto.pl to portal w całości poświęcony branży PR. Publikujemy w nim najświeższe informacje o trendach rynkowych związanych z komunikacją w Polsce i na świecie, opinie ekspertów, analizy, raporty, a także oferty pracy dla PR-owców. Każdego dnia wysyłamy newsletter „Wiadomości PRoto” do blisko 20 tysięcy subskrybentów.

W ramach PRoto prowadzimy także Akademię PRoto oferującą szkolenia dla specjalistów public relations oraz dla adeptów tego kierunku. Naszymi trenerami są eksperci, którzy podczas warsztatów dzielą się swoim doświadczeniem i unikalnym know-how. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte oraz certyfikowane szkolenia przez internet. Więcej informacji o aktualnych szkoleniach znajduje się na stronie www.akademiaproto.pl.

Internet PR

CR Navigator

Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Newsline.pl

Marketing przy kawie

Mazowiecki Instytut Kultury

Kampaniespoleczne.pl

Kampaniespoleczne.pl to jeden z największych w Europie serwisów informacyjnych o kampaniach społecznych. Koncentruje się na dobrym obliczu marketingu i komunikacji społecznej. Publikuje codziennie aktualizowane informacje o reklamach społecznych z Polski i ze świata, o marketingu społecznym, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), marketingu zaangażowanym społecznie (CRM), prawdziwych public relations, o badaniach, które ujawniają skuteczność (albo nieskuteczność!) w kampaniach społecznych; o kontrowersjach, kreacjach reklamowych, troskliwym dizajnie, najciekawszych projektach zaangażowanych społecznie, narzędziach komunikacji i mediach. Przedstawia inspirujące przykłady kampanii udanych i wskazuje słabości kampanii nieudanych.

Wydawcą portalu kampaniespoleczne.pl jest Fabryka Komunikacji Społecznej.


Transmisje Online

Newseria