Audytor konkursu oraz Partnerzy i Patroni Medialni

KPMG

KPMG to międzynarodowa sieć firm świadczących usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa gospodarczego. KPMG zatrudnia ponad 174 000 pracowników w 155 krajach. KPMG było jedną z pierwszych firm audytorsko-doradczych o międzynarodowym zasięgu obecnych na polskim rynku. Rozpoczęliśmy działalność w Warszawie w maju 1990 roku. Wysokie zapotrzebowanie na profesjonalne usługi audytorsko-doradcze sprawiło, że otworzyliśmy 6 biur regionalnych. Obecnie KPMG w Polsce zatrudnia ponad 1 200 pracowników w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Łodzi. 

Strona : www.kpmg.com  

Instytut Monitorowania Mediów

Jesteśmy zespołem ponad 200 doświadczonych specjalistów, którzy od 2000 roku skutecznie wyszukują i analizują materiały ukazujące się w mediach. Od ponad dekady należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

Misją IMM jest świadczenie najwyższej jakości usług związanych z pozyskiwaniem i analizą informacji ukazujących się w mediach, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. W trosce o zadowolenie klientów rozwijamy nieustannie nasze usługi. Monitorujemy ponad 1000 tytułów prasowych, prawie 205 stacji RTV oraz ponad milion domen polskich zasobów internetu wraz z social media. Badamy także wydatki reklamowe w prasie oraz RTV. Regularnie publikujemy badania dotyczące ciekawych zjawisk społecznych oraz śledzimy trendy w komunikacji.

Więcej o naszych badaniach na https://www.facebook.com/IMMonitoring oraz http://www.imm.com.pl/badania_mediow.

Monitoring mediów jest niezbędny w pracy działów marketingu i public relations. Dzięki wynikom monitoringu zmierzysz efektywność komunikacji Twojej firmy czy marki oraz zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci stale doskonalić działania.

Proto.pl

PRoto.pl to portal w całości poświęcony branży PR. Publikujemy w nim najświeższe informacje o trendach rynkowych związanych z komunikacją w Polsce i na świecie, opinie ekspertów, analizy, raporty, a także oferty pracy dla PR-owców. Każdego dnia wysyłamy newsletter „Wiadomości PRoto” do blisko 20 tysięcy subskrybentów.

W ramach PRoto prowadzimy także Akademię PRoto oferującą szkolenia dla specjalistów public relations oraz dla adeptów tego kierunku. Naszymi trenerami są eksperci, którzy podczas warsztatów dzielą się swoim doświadczeniem i unikalnym know-how. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte oraz certyfikowane szkolenia przez internet. Więcej informacji o aktualnych szkoleniach znajduje się na stronie www.akademiaproto.pl.

Marketing przy kawie

EDC Expert Direct Communication

Jesteśmy międzynarodową firmą, która łączy kompetencje agencji marketingowej i firmy produkcyjnej, posiadającą własny park maszynowy. Oferujemy kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu bezpośredniego, personalizowanych stron internetowych , personalizowanego video i usługi  call center. Naszą specjalnością jest direct marketing –  marketing starannie dobranych komunikatów kierowanych do ściśle wyselekcjonowanych konsumentów. Przygotowujemy strategie marektingowe , tworzymy komunikację wizualną marek zarówno w świecie materiałów drukowanych jak i rozwiązań onlinowych.  Kreujemy przesyłki direct mail, drukujemy i dystrybujemy je za pośrednictwem operatorów pocztowych na całym świecie.

Kluczową usługą EDC jest personalizacja oferowanych produktów i usług, wykorzystująca posiadane przez klientów dane - płeć, wiek, dane geograficzne, zachowania, preferencje zakupowe, etc. Spełniamy międzynarodowe wymagania dotyczące bezpieczeństwa informacji i przepisów prawnych, co potwierdza posiadany przez EDC certyfikat DEKRA ISO 27 000, więcej na www.edcexpert.p

CONREGO

Transmisje Online

Newseria

NEWSERIA to nowoczesna, multimedialna agencja informacyjna, która dostarcza mediom w Polsce najważniejsze informacje w ramach serwisów biznesowego, innowacyjnego i lifestyle’owego.

Jesteśmy największą prywatną agencją informacyjną w Polsce, która stanowi ważne źródło informacji dla wielu redakcji internetowych, radiowych, telewizyjnych i prasy drukowanej.

Newseria, podążając za współczesnymi trendami w mediach, jako pierwsza w Polsce zaczęła dostarczać wartościowe treści w wielu formatach, których najważniejszą formą jest wideo, uzupełnione o autorskie artykuły oraz materiały audio.

Każdego dnia publikujemy kilkanaście multimedialnych depesz informacyjnych z różnych dziedzin.
W serwisie znajdują się wypowiedzi najważniejszych osób w państwie, prezesów największych spółek, ekspertów, a także przedstawicieli świata kultury, mody czy showbiznesu.

Wszystkie materiały udostępniamy mediom bezpłatnie w ramach obowiązującej licencji.

Więcej www.newseria.pl

Prix Galien Polska

Lewiatan

Innovation

Klub Twórców Reklamy

Bankier.pl

Świat Hoteli

Puls Medycyny

CHIP

kampaniespoleczne.pl

Ewelina Kiszka

Manager Projektu

ewelina.kiszka@zfpr.pl

tel.+48 531 848 470

Marcin Olkowicz

Dyrektor Generalny ZFPR

marcin.olkowicz@zfpr.pl

tel.+48 662 248 214

krs: 000020265458
nip: 951-20-04-715 | regon: 012785214541