Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Szczęśliwi metrów nie liczą – dobrostan zaczyna się w domu

ZGŁASZAJĄCY

Linkleaders

współZGŁASZAJĄCY

Cut The Mustard

Kategoria

Content marketing – branded content

Opis projektu

Gdy koniec programu rządowego “Bezpieczny kredyt 2%” wstrzymuje decyzje kupujących, a sprzedaż mieszkań spada, Otodom musi przełamać wizerunek platformy transakcyjnej i zbudować kulturowo istotną markę, która angażuje jednocześnie klientów B2C i B2B.

Zobacz także