Warunki zgłoszenia
Ogłoszenie nominacji: 9 października 2023
I termin zgłoszeń
od 11 lipca do 7 sierpnia
950 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm zrzeszonych w ZFPR
1150 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm niezrzeszonych w ZFPR
350 zł netto + VAT
Opłata za współzgłoszenie do jednej kategorii*
II termin zgłoszeń
od 8 sierpnia do 1 września
1190 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm zrzeszonych w ZFPR
1390 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm niezrzeszonych w ZFPR
350 zł netto + VAT
Opłata za współzgłoszenie do jednej kategorii*
III termin zgłoszeń
od 2 września do 10 września
2480 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm zrzeszonych w ZFPR
2980 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm niezrzeszonych w ZFPR
350 zł netto + VAT
Opłata za współzgłoszenie do jednej kategorii*
*Współzgłoszenie: Współzgłaszający będący klientem agencji należącej do ZFPR nie ponosi dodatkowych opłat. Każde kolejne współzgłoszenie jest obowiązkowo dodatkowo płatne. Opłata za współzgłoszenie może zostać doliczona do opłaty zgłoszeniowej lub dokonana bezpośrednio przez Podmiot Współzgłaszający.
Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego zgłoszenia, zostanie wystawiona faktura proforma, na postawie której dokonywana ma być płatność.
Gala wręczenia nagród: 8 grudnia 2023
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem Konkursu pod nazwą „Złote Spinacze” (dalej „Konkurs” lub „Złote Spinacze”) jest Związek Firm Public Relations z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10, 00-732 Warszawa, wpisany do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej oraz Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000062388, NIP: 9512004715, REGON: 017240202 (dalej „Organizator”).
- Organem decyzyjnym w sprawach porządkowych i spornych jest Zarząd ZFPR.
- Za sprawy organizacyjne Konkursu, w tym w szczególności: organizację poszczególnych etapów Konkursu, przyjmowanie zgłoszeń projektów, przegląd dokumentacji zgłoszeń pod względem formalnym, organizację obrad i spotkań, odpowiadają przedstawiciele biura Organizatora (dalej „Biuro”).
- Partnerem merytorycznym Konkursu jest Deloitte Advisory sp. z o.o. sp. k. (dalej „Partner merytoryczny” lub „Deloitte”). Do zadań Partnera merytorycznego należy czuwanie nad zgodnością prac Jury z postanowieniami niniejszego regulaminu (dalej „Regulamin”) oraz nadzór nad sprawdzaniem i potwierdzaniem wyników głosowania na zasadach określonych w Regulaminie, a także dokonywanie wykładni Regulaminu na wniosek Organizatora.
- Misją Konkursu jest upowszechnianie wiedzy na temat profesjonalnej praktyki public relations, promowanie zawodowego kunsztu i najwyższych standardów w kształtowaniu szeroko pojętych kampanii i polityk informacyjnych.
- Celem Konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie w drodze głosowania członków Jury najskuteczniejszych, najbardziej kreatywnych, najlepiej dopasowanych i zrealizowanych kampanii public relations i powiązanych dziedzin komunikacji związanych z budowaniem reputacji oraz kształtowaniem i utrwalaniem wzajemnie korzystnych relacji z interesariuszami, zgłoszonych do wybranych kategorii konkursowych (dalej „Kategorie”).