Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET

ZGŁASZAJĄCY

Linkleaders

współZGŁASZAJĄCY

ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

Kategoria

PR korporacyjny

Nagroda

Srebrny Spinacz

Opis projektu

ESET zmienił wizerunek dzięki dynamicznej komunikacji, przestrzegając Polaków przed cyberzagrożeniami. Efekty? 3546 publikacji w 20 miesięcy i Share of Voice większe o 22 proc. od głównego konkurenta. W tym czasie liczba użytkowników wzrosła o 33%.

Zobacz także