Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Kampania społeczna „Dom zaczyna się od serca”

ZGŁASZAJĄCY

K+Group

współZGŁASZAJĄCY

Pepco

Kategoria

ESG, Sustainability i CSR communications

Nagroda

Srebrny Spinacz

Opis projektu

Temat problemów w relacjach między domownikami pozostaje tabu. Kampania Dom zaczyna się od serca marki Pepco i agencji K+PR przełamała tę trudność, łącząc badania, perspektywę ekspercką i empatię, co zachęciło do rozmów w mediach i polskich domach.

Zobacz także