Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry

ZGŁASZAJĄCY

38 Content Communication

współZGŁASZAJĄCY

Unilever

Kategoria

Content marketing – branded content

Nagroda

Srebrny Spinacz

Opis projektu

„Nowy skuteczny zawodnik wchodzi do gry” to kampania launchująca linię antyperspirantów Rexony. Jak wyróżnić się w zatłoczonej kategorii? Współpraca z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej i nowym zawodnikiem w drużynie przyciągnęła uwagę mediów i kibiców.

Zobacz także