Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Warunki zgłoszenia

Start zgłoszeń: 8 lipca 2025 r.

I TERMIN

od 8 lipca do 4 sierpnia

1050 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm zrzeszonych w ZFPR

1250 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm niezrzeszonych w ZFPR

350 zł netto + VAT
Opłata za współzgłoszenie do jednej kategorii*

II TERMIN

od 5 sierpnia do 4 września

1390 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm zrzeszonych w ZFPR

1590 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm niezrzeszonych w ZFPR

350 zł netto + VAT
Opłata za współzgłoszenie do jednej kategorii*

III TERMIN

od 5 września do 11 września

2590 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm zrzeszonych w ZFPR

3190 zł netto + VAT
Opłata za zgłoszenie do jednej kategorii dla firm niezrzeszonych w ZFPR

350 zł netto + VAT
Opłata za współzgłoszenie do jednej kategorii*

Opłata dla agencji zrzeszonych w ZFPR

Opłata dla firm/podmiotów niezrzeszonych w ZFPR

Opłata za współzgłoszenie do jednej kategorii*

I TERMIN

od 8 lipca do 4 sierpnia

1050 zł netto + VAT

za zgłoszenie do jednej kategorii

1250 zł netto + VAT

za zgłoszenie do jednej kategorii

350 zł netto + VAT

II TERMIN

od 5 sierpnia do 4 września

1390 zł netto + VAT

za zgłoszenie do jednej kategorii

1590 zł netto + VAT

za zgłoszenie do jednej kategorii

350 zł netto + VAT

III TERMIN

od 5 września do 11 września

2590 zł netto + VAT

za zgłoszenie do jednej kategorii

3190 zł netto + VAT

za zgłoszenie do jednej kategorii

350 zł netto + VAT

W przypadku, gdy w ramach jednego formularza zgłoszeniowego, projekt zostanie zgłoszony od razu do przynajmniej trzech kategorii konkursowych, przyznany zostanie rabat w wysokości 10% sumy opłat za zgłoszenie tego projektu (liczony od cen obowiązujących w danym terminie zgłoszenia). Rabat nie obejmuje opłat za współzgłaszającego.

 

*Współzgłoszenie: Współzgłaszający będący klientem agencji należącej do ZFPR nie ponosi dodatkowych opłat. Każde kolejne współzgłoszenie jest obowiązkowo dodatkowo płatne. Opłata za współzgłoszenie może zostać doliczona do opłaty zgłoszeniowej lub dokonana bezpośrednio przez Podmiot Współzgłaszający.

 
WEBINAR DLA ZGŁASZAJĄCYCH – 24 lipca, godz. 10:00

Regulamin

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Organizatorem Konkursu pod nazwą „Złote Spinacze” (dalej „Konkurs” lub „Złote Spinacze”) jest Związek Firm Public Relations z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10, 00-732 Warszawa, wpisany do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej oraz Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000062388, NIP: 9512004715, REGON: 017240202 (dalej „Organizator”).
  2. Organem decyzyjnym w sprawach porządkowych i spornych jest Zarząd ZFPR.
  3. Za sprawy organizacyjne Konkursu, w tym w szczególności: organizację poszczególnych etapów Konkursu, przyjmowanie zgłoszeń projektów, przegląd dokumentacji zgłoszeń pod względem formalnym, organizację obrad i spotkań, odpowiadają przedstawiciele biura Organizatora (dalej „Biuro”).
  4. Partnerem merytorycznym i opiekunem prawnym Konkursu jest SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk Sp.k. (dalej „Partner merytoryczny” lub „SKP”). Do zadań Partnera merytorycznego należy czuwanie nad zgodnością prac Jury z postanowieniami niniejszego regulaminu (dalej „Regulamin”) oraz nadzór nad sprawdzaniem i potwierdzaniem wyników głosowania na zasadach określonych w Regulaminie, a także dokonywanie wykładni Regulaminu na wniosek Organizatora.
  5. Misją Konkursu jest upowszechnianie wiedzy na temat profesjonalnej praktyki public relations, promowanie zawodowego kunsztu i najwyższych standardów w kształtowaniu szeroko pojętych kampanii i polityk informacyjnych.
  6. Celem Konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie w drodze głosowania członków Jury najskuteczniejszych, najbardziej kreatywnych, najlepiej dopasowanych i zrealizowanych kampanii public relations i powiązanych dziedzin komunikacji związanych z budowaniem reputacji oraz kształtowaniem i utrwalaniem wzajemnie korzystnych relacji z interesariuszami, zgłoszonych do wybranych kategorii konkursowych (dalej „Kategorie”).

 

ZOBACZ WIĘCEJ

Projekty do 23. edycji konkursu będzie można zgłaszać od 8 lipca

W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach.

 

Każdy projekt należy zgłosić do przynajmniej jednej kategorii głównej.

Ten sam projekt można zgłosić dodatkowo do:

 – drugiej kategorii głównej,

 – jednej kategorii sektorowej,

 – trzech kategorii specjalnych.

 

Uwaga! Zgłoszenie do każdej kategorii (głównej, sektorowej, specjalnej) wymaga osobnej opłaty zgodnie z cennikiem.

 

Poniżej dostępny jest wzór formularza zgłoszeniowego, który umożliwia wcześniejsze wypełnienie wymaganych pól i weryfikację ograniczeń w liczbie znaków w poszczególnych sekcjach.

 

Prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z Regulaminem Konkursu.

 

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą tylko poprzez platformę online, która zostanie udostępniona w dniu startu konkursu.