Aktualności
Start 22. edycji konkursu!
10/07/2024
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych), których definicje znajdują się na tutaj.
– Złote Spinacze od ponad 20 lat promują najwyższe standardy branży public relations. Projekty zgłaszane do konkursu prezentują dynamiczny rozwój PR i jego strategiczne znaczenie dla firm oraz organizacji. Zdobycie nagrody to nie tylko sposób na docenienie zespołu, ale także szansa na ewaluację zrealizowanych projektów. Co bardzo istotne, do konkursu mogą zgłaszać swoje działania z obszaru public relations nie tylko agencje PR, ale także działy PR i komunikacji, firmy, organizacje, instytucje publiczne, samorządy czy NGO. Jestem przekonana, że w tym roku Jury będzie miało możliwość zapoznać się z wieloma bardzo dobrymi i kreatywnymi kampaniami, które wyznaczą kierunek rozwoju naszej branży – wskazuje Katarzyna Życińska, Prezeska Zarządu Związku Firm PR.
Projekty do 22. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać w trzech terminach poprzez dedykowaną platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 5 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin zgłoszeń upłynie 8 września br.
Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy została w tym roku firma prawnicza SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk. Jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu.
Szkolenie dla zgłaszających
Związek Firm PR organizuje szkolenie dla wszystkich osób, które chciałyby zgłosić projekty do konkursu. Odbędzie się ono w formule online w czwartek 25 lipca o godz. 10:00. Podczas spotkania omówione zostaną wprowadzone zmiany w regulaminie, kryteria oceny projektów oraz wymagania dotyczące wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Ponadto uczestnikom szkolenia zaprezentowane zostaną wybrane case studies nagrodzone w ostatnich latach Złotymi Spinaczami. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://zfpr.conrego.app/.
Zwycięzców i laureatów 22. edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która została zaplanowana na 9 grudnia 2024 r.
—
Partner merytoryczny: SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk
Partnerzy: Wirtualnemedia, Pro4media, Postmotive Studio, Conrego, Sotrender