Aktualności
              Jury konkursu Złote Spinacze 2019
06/08/2019
Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
W skład tegorocznego Jury konkursu wchodzi 79 osób – są to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniać będą projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii, przydzielone kategorie do grup jurorskich mogą ulec zmianie.
Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna w Grayling Poland. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura.
W skład grupy weszli:
- Bogdan Biniszewski / Prezes Zarządu / Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
 - Adam Burak / Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej / PKN ORLEN
 - Jerzy Ciszewski / Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl
 - Luiza Jurgiel – Żyła / Prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations / PR Manager, Cresa Polska
 - Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
 - Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
 - Krzysztof Litwinek / Managing Director / Publicis Consultants
 - Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / d*fusion Communication
 - Arkadiusz Mierzwa / Corporate Communications Senior Manager/ Jeronimo Martins Polska
 - Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
 - Robert Moreń / Dyrektor ds. komunikacji / Benefit Systems
 - Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
 - Jarosław Nyk / Prezes / Vision Group
 - Anna Papka / Doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę, Rzecznik Prasowy/ Shell Polska
 - Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders
 - Magdalena Selwant – Różycka / Corporate Communication Senior Manager / Deloitte
 - Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
 - Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO
 - Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet Partners
 - Radosław Żuk / Prezes Zarządu / Fundacja Banku Ochrony Środowiska
 
Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski, Partner w Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny, Turystyka i rekreacja.
W skład grupy weszli:
- Maria Buszman / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 - Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard
 - Anna Hahn- Leśniewska / Wiceprezes Zarządu / Partner of Promotion
 - Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Europe Partner Markets and Poland Public Policy / Diageo
 - Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
 - Agnieszka Kępińska – Sadowska / Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna / Mondelez International
 - Anna Knowska / Dyrektor Zarządzający / Komunikacja Plus
 - Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
 - Małgorzata Mejer / Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej / Procter & Gamble
 - Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
 - Michał Olbrychowski / Head of Cohn&Wolfe
 - Dawid Piekarz / Niezależny doradca
 - Marta Pokutycka – Mądrala / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden
 - Małgorzata Przybylska / Dyrektor Marketingu / TRACK TEC
 - Sebastian Stępak / General Manager / MSL
 - Piotr Talarek / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
 - Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture
 - Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations / 3M Poland & East Europe Region / 3M Poland
 - Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR
 
Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.
W skład grupy weszli:
- Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
 - Katarzyna Broniarek / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / IKEA Retail
 - Magdalena Brzezińska / Senior Corporate Affairs Manager / Grupa Żywiec
 - Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
 - Anna Cywińska / Prezes Fundacji Nutricia / Nutricia Polska
 - Jakub Dmitrowski / Partner Zarządzający, Smart Media / Właściciel, Agencja RingPR
 - Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
 - Justyna Gościńska – Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
 - Monika Jasłowska / Brands Management Director / Polpharma Group
 - Małgorzata Kołodrub / Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie / Danone
 - Elżbieta Kulawik / Integrated Communication Manager / LOTTE Wedel
 - Barbara Labudda – Krysztofczyk / Współwłaściciel / Synertime
 - Adam Łaszyn / Prezes / Alert Media Communications
 - Agnieszka Madej / Consultant / McCANN Worldgroup
 - Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
 - Grzegorz Szczepański / CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland
 - Cezary Szymanek / Redaktor Naczelny / rzeczpospolita.pl
 - Sebastian Tołwiński / Institutional Affairs & Communications Manager, Poland & the Baltics / Ferrero
 - Jan Zając / Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender
 - Agata Zeman / Operations Director / 24/7 Communication
 - Katarzyna Życińska – Jarosz / Prezes Zarządu / 38 Content Communication
 
Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej została Monika Kaczmarek – Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport.
W skład grupy weszli:
- Agnieszka Bajur / Prezes Zarządu / Marketing & Communications Consultants
 - Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
 - Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG / Krajowa Izba Gospodarcza
 - Blanka Fijołek / CEE PR & Community Manager / Amazon Polska
 - Alicja Górka-Pruszczak / Executive Director / Havas PR Warsaw
 - Ewa Hope / Dr, Wykładowca, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
 - Adam Jarosz / Managing Partner, General Manager / BE Communications
 - Marek Kosycarz / Wykładowca / Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
 - Julia Kozak / CEO / The Globecode
 - Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
 - Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNGS ARTS
 - Mirella Panek-Owsiańska / Współzałożycielka / Fundacja Kosmos dla Dziewczynek
 - Magda Piekarczyk / Kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Użytkowe / Volkswagen Group Polska
 - Mariusz Pleban / Prezes Zarządu / OneMulti
 - Łukasz Przybysz / Medioznawca, Politolog, Wykładowca / Uniwersytet Warszawski
 - Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów