Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Aktualności

Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 132 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Z zapartym tchem śledziliśmy olimpijskie zmagania najlepszych sportowców na świecie, a już za chwilę na linii startu, z nadzieją na spinaczowe szanse, staną także najlepsze kampanie PR w Polsce. Trwają bowiem zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze. Kilkaset projektów i zgłaszających powalczy, pod okiem ponad setki doświadczonych Jurorów, o najwyższe w branży laury. W tym wyjątkowym roku życzę zatem wszystkim olimpijskiej formy zgłoszeń – podkreśla Anna Cywińska, Przewodnicząca Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze.

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Kamil Kozłowski, Partner Zarządzający, dfusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Sport, turystyka i rekreacja.

W skład grupy weszli:

  • Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut
  • Tomasz Bogusławski / Dyrektor Komunikacji / EY Polska
  • Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners
  • Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard
  • Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft
  • Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G
  • Katarzyna Koper / Dyrektorka Biura PR / VeloBank
  • Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications
  • Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR
  • Robert Moreń / Corporate Affairs Director / Mars Wrigley oraz Wykładowca / SWPS
  • Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
  • Magdalena Purska / PR & Communications Manager Central & Eastern Europe / PayPal
  • Agnieszka Rzepkowska / Group Marketing Director / bolttech Poland
  • Anna Stępień / Marketing and PR Manager / JLL
  • Justyna Szafraniec / Head of Communications / Generali Polska
  • Cezary Szymanek / zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolita & redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”
  • Kinga Wojciechowska-Rulka / Head of corporate communication, Rzeczniczka prasowa / mBank

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region, 3M. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny oraz Przemysł i infrastruktura.

W tej grupie znaleźli się:

  • Joanna Bekker / Wicedyrektor zarządzająca / Polityka Insight
  • Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska
  • Zofia Bugajna-Kasdepke / CEO, Founding Partner / SEC Newgate CEE
  • Michał Fura / Senior Regulatory Manager / BAT
  • Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej / Medicover
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick
  • Łukasz Kowalski /Managing Partner / MSL
  • Alicja Lewandowska-Wolińska / Managing Director / Burson Poland
  • Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR Warsaw
  • Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens
  • Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group Executive Advisors
  • Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell
  • Piotr Talarek / Partner Zarządzający / StrategyWise
  • Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting
  • Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Anna Wiśniewska, Marketing and Communications Director, Skanska. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Event społeczny, a także Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

W skład grupy weszli:

  • Małgorzata Dobosz / Head of Communications and Sustainability / OX2 Polska
  • Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto
  • Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero
  • Iwona Kubicz / Managing Partner / PRCN
  • Urszula Matej-Bil / Członkini Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP
  • Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady / Fundacja Szkoła Liderów
  • Mariusz Pleban / CEO / OneMulti
  • Aleksandra Robaszkiewicz / Corporate Affairs & CSR Director / Lidl Polska
  • Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour
  • Anita Ryng / Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym / IKEA Retail
  • Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
  • Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products
  • Anna Simon / CEO / K+PR
  • Adrian Słojewski / Client Service Director / Clue PR

Przewodniczącą grupy czwartej została Agnieszka Kępińska-Sadowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Europa Centralna i Wschodnia, Haleon. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Medycyna i zdrowie, Kultura i media oraz Uroda, higiena i wellness.

W grupie znaleźli się:

  • Anna Adrian / Head of Marketing Otodom / Grupa OLX
  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Dorota N. Haller / Client Solutions Director / Ringier Axel Springer
  • Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems
  • Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR
  • Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG
  • Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
  • Julian Krzyżanowski / Corporate Affairs Manager / PepsiCo Polska
  • Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma
  • Ewelina Puławska / Managing Director / Good One PR
  • Sylwia Wiśniowska / Partner / RES Consulting
  • Zbigniew Wysocki / Marketing Director / Goodvalley Polska
  • Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication
  • Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej, właścicielka / Primum PR

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Sektor spożywczy, a także Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

  • Tomasz Alberski / CEO / K+Group
  • Jarosław Bańda / Wiceprezes zarządu, Managing Director / Lighthouse
  • Anna Borowiec-Góra / Dyrektorka zarządzająca i członkini zarządu / Walk PR
  • Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
  • Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost
  • Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
  • Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / dfusion communication
  • Anna Nalewajk-Duma / Partnerka Zarządzająca / Clear Communication Group
  • Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise
  • Tomasz Podolak / Założyciel / Grupa Linkleaders
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Burson Poland
  • Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD
  • Daria Tworek / Managing Partner / Publicis Consultants
  • Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji oraz Rzeczniczka Prasowa, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Moda i styl życia oraz Kreatywność.

W tej grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego
  •  Zbigniew Gajewski / Redaktor Naczelny THINKTANK Review / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
  • Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji i Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma
  • Justyna Kędzierska / Market Unit Lead for Communications, Central-Eastern Europe and Austria / SAP
  • Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland
  • Maciej Lasoń / Communication Director East Europe, Board Member / Unilever
  • Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Europie Centralnej / Procter & Gamble
  • Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska
  • Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland
  • Izabela Tworzydło / Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej / BNP Paribas Bank Polska
  • Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex
  • Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders
  • Aleksandra Zarychta-Kuzalska / Head of Corporate Communications in CEE / Amazon

Pracami siódmej grupy jurorskiej przewodniczyć będzie Marcin Kasprzak, Dyrektor PR, Marketingu i ESG, ERBUD GROUP. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.

W tej grupie znaleźli się:

  • Małgorzata Baran / Redaktorka naczelna / PRoto
  • Paweł Barski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / UNICEF Polska
  • Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia
  • Monika Długosz-Łempicka / Dyrektor Marketingu / Apsys Polska
  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab., adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Polskiej Akademii Nauk oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX
  • Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog
  • Konrad Kruczkowski / Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA ds. marketingu i komunikacji
  • Hubert Niedzielski / Porsche PR & Event Manager / Volkswagen Group Polska
  • Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji
  • Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Paulina Trzaskowska / Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej / Coca-Cola Polska
  • Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

Ósmej grupie przewodniczyć będzie dr Jan Zając, Prezes Zarządu, Sotrender. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing – branded content, Social media, Event komercyjny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

  • Zbigniew Badziak / COO / 38 Content Communication
  • Magdalena Bugajło / Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Polsce / Panattoni
  • Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Sportu i Turystyki
  • Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
  • Natalia Długosz / Ekspertka ds. marketingu i komunikacji
  • Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu Komunikacji i PR oraz Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń
  • Hubert Fronczak / Corporate Communications Manager oraz Rzecznik Prasowy / BMW Group
  • Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers
  • Iwona Michalczyk / CEO / Garden of Words Group
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
  • Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR
  • Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication & ESG Department Director / T-Mobile
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
  • Sebastian Stępak / CEO / MSL w regionie CEE
  • Aleksandra Surdykowska / Menadżerka ds. Komunikacji i Marketingu / Stena Recycling

Więcej o Jury: https://zlotespinacze.pl/jury/

Partner merytoryczny: SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk

Partnerzy: Rzeczpospolita, rp.pl, Wirtualnemedia, PRESS, Media Marketing Polska, PRoto, IMM, Pro4media, Postmotive Studio, Conrego, Sotrender.