Nominacje 2020

Kategorie główne

Tytuł Zgłaszający i współzgłaszający
PR korporacyjny Koleje Dolnośląskie na dobrych torach Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie
Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media
PR produktu Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
Death Stranding MSL, PlayStation Polska
Issue management i komunikacja kryzysowa Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ mBank
Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook Mondial Assistance
Advocacy i Public Affairs Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
Uwaga, dziura w Tarczy! Konfederacja Lewiatan
Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki – TUgether Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Kampania społeczna #WzywamyPosiłki Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE
BEZ JAJ OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
ANTYSMOG SONG OLX, F25 Production House, 23HEROES
PR pro bono Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum 38 Content Communiaction, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio
ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
Zostań z muzyką Projekt PR
Covid-19 PR response Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 d*fusion communication, ESL Polska
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny 38 Content Communication, TVN Discovery
Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii Biedronka - Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies
Komunikacja wewnętrzna Brilliant in Quality Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland
NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe Nationale Nederlanden
Kultura doceniania w McDonald’s MJCC, McDonald's Polska
Event komercyjny POCIĄG DO ZMIAN Master Brand, BNP Paribas Bank Polska
Event społeczny Najpiękniejsza domówka świata Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
OLX LECIMY Z POMOCĄ OLX
„Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze Human Signs, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!
Launch produktu, usługi lub firmy Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! Good One PR
Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile 24/7Communication, T-Mobile Polska
Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców Acer Polska
Sustainability & CSR Communications FASOFF MOSQI.TO, KOMPANIA PIWOWARSKA
Ty nie zauważysz. Środowisko tak 24/7Communication, McDonald's Polska
PR miejsca, miasta lub regionu Stocznia Gdańska warta UNESCO! 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii
Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator
Social media Najpiękniejsza domówka świata Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ mBank
Mowa Miłości Outriders, Laska Nebeska
Business-to-Business PR Lider e-zdrowia 2019 Centrum e-Zdrowia
TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO Made in PR, Grupa Essilor
PR finansowy i relacje inwestorskie Craft-funding Janusza Palikota Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting
Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi
Media relations Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies
Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl Linkleaders, Grupa Pracuj
Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab
Employer Branding Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
Kampania Capgemini Między Innymi Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska
Evolve. Advance. We’ll cheer you on UBS, MJCC
Content marketing – branded content ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM OLX, F25 Production House, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
Kryptonim S.E.S.J.A. Monday - agencja komunikacji
ORLEN: „Cud nad Wisłą” PR 510, MyPlace
Custom Publishing NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! Nationale Nederlanden
Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u Nowy Styl
Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

Kategorie sektorowe

Tytuł Zgłaszający i współzgłaszający
Technologia, IT, telekomunikacja Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile 24/7Communication, T-Mobile Polska
Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców Acer Polska
M-Power, czyli transformacja agile w T-Mobile 24/7Communication, T-Mobile Polska
Finanse #zdalnidopomocy 24/7Communication, ING Bank Śląski
„Szczepionka na dezinformację” Santander Bank Polska Santander Bank Polska
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
Uroda, higiena i wellness #ChceDoSalonu Remarkable Ones, Versum
Moda i styl życia ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
Kultura i media Najpiękniejsza domówka świata Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny 38 Content Communication, TVN Discovery
Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9
Medycyna i zdrowie Dzień na U Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD
#PowiedzJak MSL, Fundacja Nutricia
#Stopfejkfriends Fabryka Komunikacji Społecznej
Sport, turystyka i rekreacja Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
Lepiej bez smogu ISOVER Saint-Gobain
Stacja Wola – najszybciej sprzedająca się inwestycja na Woli Publicon
Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska
Przemysł i infrastruktura NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA! STOP HEJTOWI Agencja Reklamowa ArtGroup
Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 Impel
Motoryzacja i transport IZERA. Elektryk made in Poland! 38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry
NGO i sektor publiczny Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
Adwokat w każdym przypadku Remarkable Ones, Naczelna Rada Adwokacka, Social Leaders
Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne

Tytuł Zgłaszający
Kreatywność BEZ JAJ OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
Pokaż nam swój środkowy palec! – start Fundacji „Najsłodsi” Hill+Knowlton Strategies, Fundacja Michała Figurskiego „Najsłodsi”
Efektywność Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
Uwaga, dziura w Tarczy! Konfederacja Lewiatan
Najpopularniejszy Zimowy (Narodowy) event na TikToku! Testa Communications
Research&Insight Krytyka kobiet codzienna, czyli women shaming po polsku Clue PR
Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab
REDefine Your Limits. Rekrutujemy przedstawicieli handlowych MJCC, Coca-Cola HBC Polska
Kampania Capgemini Między Innymi Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

Kategoria jubileuszowa

Tytuł Zgłaszający
Kampania PR XX-lecia Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej
A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
Największy od 30 lat debiut banku w Europie United PR

Weryfikacja i potwierdzenie wyników głosowania Jury – Deloitte, Partner merytoryczny konkursu.