Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Prosimy o otwarcie aplikacji w nowej karcie i ponowne zalogowanie się

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Aktualności

Nominowani 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. Przy czym w każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w Regulaminie.

- Konkurs Złote Spinacze to wyjątkowo inspirująca inicjatywa, dzięki której możemy docenić kreatywne pomysły powstające w Polsce. Ogromnie cieszymy się, że projekt spotyka się z dużym i niesłabnącym zainteresowaniem, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń do Konkursu. W tegorocznej edycji sześć grup jurorskich, składających się łącznie z 92 Jurorów, ocenia projekty zgłoszone w 35 kategoriach. Wierzymy, że dzięki wyróżnieniu najciekawszych pomysłów, Złote Spinacze wyznaczają najwyższe standardy i promują najlepsze praktyki w branży PR – Mariusz Ustyjańczuk, partner zarządzający, lider usług Risk Advisory, Deloitte.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 3 grudnia 2021 r.

Sprawdź nominowanych lub pobierz listę w pdf.

Za poprawność procesu głosowania i wyników odpowiadał Partner merytoryczny konkursu – Deloitte.