Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Aktualności

Nominacje 2023

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

W I etapie konkursu, jurorki oraz jurorzy dokonywali indywidualnych i tajnych ocen wszystkich zgłoszeń. W wyniku ich głosowań wyłonione zostały najlepsze projekty, które otrzymały nominacje i zostały zakwalifikowane do etapu II konkursu.

W II etapie konkursu Jury zdecyduje już o nagrodach. W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Nad poprawnością przebiegu głosowań Jury czuwa zespół ekspertów z firmy Deloitte Polska – partnera merytorycznego konkursu.

Konkurs Złote Spinacze to wyjątkowa inicjatywa, ponieważ zgłaszane do niej projekty co roku odzwierciedlają ważne trendy i zjawiska społeczne. Z perspektywy obecnych czasów szczególnie istotne obszary public relations to według mnie brand purpose i komunikacja kryzysowa. Ich wspólnym mianownikiem jest odpowiedzialne podejście marek do wpływu, jaki wywierają na otoczenie, zarówno w kontekście społecznym, jak i środowiskowym. Podejście to jest zgodne z naszą misją jako partnera merytorycznego konkursu, polegającą na kreowaniu pozytywnych zmian w ramach idei „Making an Impact That Matters” – podkreśla przedstawiciel partnera merytorycznego Mariusz Ustyjańczuk (Partner, Lider Risk Advisory Deloitte w Europie Środkowej).

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 grudnia 2023 r.

Sprawdź nominowanych lub pobierz listę w pdf.