Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Aktualności

Poznaj tegoroczne Jury konkursu!

Przewodniczącą Jury 23. edycji Złotych Spinaczy została Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa Nationale-Nederlanden. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Justyna Szafraniec (Generali Polska), Grzegorz Szczepański (Burson Poland), Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Konrad Kruczkowski (Stowarzyszenie WIOSNA), Małgorzata Rybak-Dowżyk (T-Mobile).

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 145 osób – są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącą pierwszej grupy jest Justyna Szafraniec, Head of Communications, Generali Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Sport, turystyka i rekreacja.

W skład grupy weszli:

Stefan Bogucki / Senior Communication Manager w Polsce i CEE / Revolut

Anna Borowiec-Góra / Dyrektorka Zarządzająca i Członkini Zarządu / Walk PR

Anna Deręgowska-Watza / Chief Expansion Officer/ Planet Partners

Katarzyna Dworzyńska / CEO / PR Calling

Hubert Fronczak / Corporate Communications Manager oraz Rzecznik Prasowy / BMW Group

Sebastian Hejnowski / Head of Eastern EMEA Region / SEC Newgate CEE

Anna Klimczuk / Head of Comms Central Europe / Microsoft

Katarzyna Koper / Dyrektorka Biura PR / VeloBank

Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications

Krzysztof Kulasza / Rzecznik prasowy / Warta

Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / dfusion communication

Eliza Misiecka / Dyrektorka Generalna / Genesis PR

Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki / Santander Bank Polska

Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / Krajowa Izba Rozliczeniowa

Ewelina Puławska / Managing Director / Good One PR

Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolita” oraz Redaktor Naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”

Ewelina Woldan / Communications Manager / Lenovo Polska

Alicja Wysocka-Świtała / Partnerka Zarządzająca / Clue PR

Krzysztof Ziewiec / Dyrektor Departamentu Marketingu i PR / BLIK

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Grzegorz Szczepański, CEO Burson Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny, Przemysł i infrastruktura oraz Kultura i media.

W tej grupie znaleźli się:

Tomasz Alberski / CEO / K+Group

Joanna Bekker / Wiceprezeska, Wicedyrektor Zarządzająca / Polityka Insight

Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec

Magdalena Bugajło / Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Polsce / Panattoni

Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej

Michał Fura / Head of Corporate and Regulatory Affairs, Poland and Baltics / BAT

Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji i Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności
i Włączania / Polpharma

Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick

Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Centralna i Wschodnia Europa (CEE) / Haleon

Łukasz Kowalski / Managing Partner / MSL

Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / dfusion communication

Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska

Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR Warsaw

Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group Executive Advisors

Anna Papka / Dyrektorka ds. Relacji Korporacyjnych i Wpływu / McDonald’s Polska

Anita Ryng / Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym / IKEA Retail

Piotr Talarek / Partner Zarządzający / StrategyWise

Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting

Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG, Poland & CEE Region / 3M

Piotr Żaczko / Communication Manager / TikTok CE

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Przemysław Mitraszewski, Managing Partner, Lighthouse. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, a także Medycyna i zdrowie.

W skład grupy weszli:

Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska

Katarzyna Fabjaniak / Advisory Director / 24/7Communication

Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej / Medicover

Magdalena Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G

Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

Zygmunt Łopalewski / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Beco Europe

Żanetta Madaj / PR Director / Garden of Words

Tomasz Niedźwiecki / Communications & Public Affairs Senior Manager Greece, Poland, Romania / Johnson & Johnson Innovative Medicine

Aleksandra Robaszkiewicz / Corporate Affairs & CSR Director / Lidl Polska

Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour

Irena Sękal / Director, Healthcare & Consumer PR / Weber Shandwick Polska

Anna Simon / CEO / K+PR

Inga Songin / Regionalny Dyrektor Marketingu Europa Wschodnia / Reckitt

Anna Stępień / Rzecznik Prasowy / Krajowy Zasób Nieruchomości

Anna Wiśniewska / Wiceprezeska ds. Komunikacji i Marketingu / Skanska Commercial Development Europe

Sylwia Wiśniowska / Partner / RES Consulting                        

Magdalena Zmysłowska / Doradca / Primum PR

Przewodniczącym grupy czwartej został Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Sektor spożywczy oraz Uroda, higiena i wellness.

W grupie znaleźli się:

Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

Jolanta Jędrysek / Head of Communications / Benefit Systems

Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero

Iwona Kruk / Communications Manager CEE / Uber

Julian Krzyżanowski / Corporate Affairs Manager / PepsiCo Polska

Paulina Lesnau / Kierownik Działu Marketingu / DLF

Robert Moreń / Wykładowca / SWPS

Anna Nalewajk-Duma / Partnerka Zarządzająca / Clear Communication Group

Hubert Niedzielski / PR Manager marki Audi / Volkswagen Group Polska

Joanna Starzycka-Nogaj / Senior Brand Marketing Manager / LEGO Polska

Krzysztof Szultka / Dyrektor Marketingu / POLOmarket (Polskie Supermarkety)

Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / Flora Food Group

Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

Matylda Żemajtis / Group Account Director / Walk PR

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Europie Centralnej, Procter & Gamble. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Moda i styl życia, a także Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

Jarosław Bańda / Wiceprezes Zarządu, Managing Director / Lighthouse

Tomasz Bogusławski / Dyrektor Komunikacji / EY Polska

Agnieszka Durska / Dyrektor Biura Mediów / PKO Bank Polski

Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

Iwona Kubicz / Managing Partner / PRCN

Dorota N. Haller / Client Solutions Director / Ringier Axel Springer

Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

Monika Piekarska / Corporate Affairs Manager w Mars Polska oraz Członkini Rady Nadzorczej w PFPŻ

Magdalena Purska / PR & Communications Manager Central & Eastern Europe / PayPal

Katarzyna Raczyńska / Communication Lead / Roche Polska

Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

Martyna Sikorska / Dyrektorka Zarządzająca / Clear Communication Group

Adrian Słojewski / Client Service Director / Clue PR

Martyna Solińska / Dyrektorka Zarządzająca / 38Content Communication

Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / PRESS

Sebastian Stępak / CEO / MSL w regionie CEE

Hanna Waśko / CEO oraz Właściciel / Big Picture

Aleksandra Zarychta-Kuzalska / Head of Corporate Communications in CEE / Amazon

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Event społeczny oraz Kreatywność.

W tej grupie znaleźli się:

Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego

Zbigniew Gajewski / Redaktor Naczelny THINKTANK Review / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

Małgorzata Karwicka / COO / Planet Partners

Marcin Kasprzak / Dyrektor PR, Marketingu i ESG / ERBUD GROUP

Justyna Kędzierska / PR Manager, Central-Eastern Europe / SAP

Małgorzata Kołodrub / Senior Manager Comms RLM CEE, Africa, Türkiye, Central Asia, Middle East / Medtronic Poland

Daria Kulińska / Dyrektorka Komunikacji i Spraw Korporacyjnych CEE / Royal Cannin

Ewa Kwiecińska / Dyrektorka Komunikacji / Faurecia Automotive Polska

Maciej Lasoń / Communications and Corporate Affairs Director, Poland and Europe / Unilever

Alicja Lewandowska-Wolińska / Managing Director / Burson Poland

Kamila Luttelmann / Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego / LOTTE Wedel

Małgorzata Markowska / Promotion & Communication Manager / General Logistics Systems Poland

Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektorka Komunikacji oraz Rzeczniczka Prasowa / Nationale-Nederlanden

Aleksandra Surdykowska / Head of Marketing Communication & ESG / Stena Recycling

Paulina Trzaskowska / Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej / Coca-Cola Polska

Daria Tworek / Managing Partner / Publicis Consultants

Izabela Tworzydło / Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej / BNP Paribas Bank Polska

Anna Zając / Dyrektor Zarządzająca / Linkleaders

Pracami siódmej grupy jurorskiej przewodniczyć będzie Konrad Kruczkowski, Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA ds. Marketingu i Komunikacji. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.

W tej grupie znaleźli się:

Małgorzata Baran / Redaktorka naczelnaNaczelna / PRoto

Paweł Barski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / UNICEF Polska

Zofia Bugajna-Kasdepke / CEO, Founding Partner / SEC Newgate CEE

Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Sportu
i Turystyki

Monika Długosz-Łempicka / Dyrektor Marketingu / Apsys Polska

Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab. prof. ucz., adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Polskiej Akademii Nauk oraz Przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX, Przewodnicząca Komisji Etyki Public Relations

Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog

Piotr Machul / Zastępca Redaktora Naczelnego / Media Marketing Polska/VFP Communications

Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens

Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji

Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady / Fundacja Szkoła Liderstwa im. Zbigniewa Pełczyńskiego

Tomasz Podolak / Założyciel / Linkleaders

Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, Strategic Communication Advisor w Vision Group Executive Advisors, Członek Rady ZFPR oraz Komisji Etyki Public Relations

Wojciech Waglowski / General Manager / Fleishman Hillard

Ósmej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Rybak-Dowżyk, Corporate Communication & ESG Department Director, T-Mobile. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing – branded content, Social Media, Event komercyjny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

Anna Adrian / Head of Marketing Otodom & OLX RE / Grupa OLX

Zbigniew Badziak / COO / 38Content Communication

Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

Małgorzata Dobosz / Head of Communications and Sustainability / OX2

Ewelina Głocka / Communication Lead / MAX Premium Burgers

Ewa Kapacka / Dyrektor Biura Marketingu i PR / PKO Ubezpieczenia

Klaudia Łepkowska-Suska / Managing Director / Kuźniar Media

Urszula Matej-Bil / Członkini Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP

Iwona Michalczyk / CEO / Garden of Words Group

Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

Lidia Stępińska-Ustasiak / Head of Public Affairs / Billennium

Anna Więckowska / Chief Marketing Officer / Bonnier Business Polska

Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex

Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

Przypominamy, że w konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 4 września można zgłosić kampanie w II terminie. Ostatecznie przyjmowanie projektów minie 11 września. Nominowanych poznamy 14 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.