Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

4. sezon „Emily w Paryżu”– „efekt Netflixa” w Krakowie

ZGŁASZAJĄCY

K+ Group

współZGŁASZAJĄCY

Behind the BrandAltavia Kamikaze + K2

Kategoria

Kultura i media

Opis projektu

Promocja czwartego sezonu serialu Emily w Paryżu pokazała, jak dobry insight zamienić w niezapomniane doświadczenie dla mediów, fanów i influencerów. Działania w Krakowie pozwoliły stworzyć lokalną narrację i zainteresowanie Efektem Netflixa.

Zobacz także