Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki

ZGŁASZAJĄCY

VeloBank

współZGŁASZAJĄCY

ZOOM bsc

Kategoria

Finanse

Nagroda

Srebrny Spinacz

Opis projektu

VeloBank udowodnił, że marka bankowa może być love brandem. Dzięki angażującej kampanii, wpisującej się w claim marki, w którym wszystkiego jest „więcej” – także miłości, nowe Walentynki podbiły serca Polaków, przekładając się 7,4 mln zasięg i 40% przekroczenie celu biznesowego.

Zobacz także