Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Aktualności

Przewodnicząca Jury 22. edycji konkursu

Przedstawiamy Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy! Będzie nią Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia.

Anna Cywińska jest ekspertką z 20-letnim doświadczeniem w edukacji zdrowotnej, komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz public affairs. Przygotowywała i realizowała liczne strategie komunikacji i budowania wizerunku spółek z branży farmaceutycznej oraz FMCG na rynku polskim i międzynarodowym. Wprowadzała kategorię żywienia medycznego m.in. na rynku polskim, zarządzała sytuacjami kryzysowymi w Polsce, na Ukrainie i krajach bałtyckich. Budowała zaangażowanie firmy w obszarze CSR oraz odpowiadała za kompleksową komunikację wewnętrzną w 14 krajach. W 2019 nominowana na stanowisko Prezeski Fundacji Nutricia, a od 2021 pełni funkcję Dyrektora Działu Korporacyjnego i Komunikacji dla wszystkich spółek Grupy Danone w Polsce (Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój).

– Z zapartym tchem śledzimy właśnie olimpijskie zmagania najlepszych sportowców na świecie, ale już za chwilę na linii startu, z nadzieją na spinaczowe szanse, staną także najlepsze kampanie PR w Polsce. Trwają bowiem zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze. Kilkaset projektów i zgłaszających powalczy, pod okiem ponad setki doświadczonych Jurorów, o najwyższe w branży laury. W tym wyjątkowym roku życzę zatem wszystkim olimpijskiej formy zgłoszeń – mówi Anna Cywińska, Przewodnicząca Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze. 

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce. Do 5 sierpnia można zgłosić kampanie w I terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 8 września.