Brak dostępu do internetu

Prosimy o sprawdzenie połączenia internetowego i otwarcie aplikacji w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie
Twoja sesja wygasła

Nastąpiło automatycznie wylogowanie z powodu braku aktywności na stronie. Prosimy o zamknięcie tej karty i otworzenie panelu jurorskiego w nowej karcie

Otwórz stronę w nowej karcie

Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Aktualności

Złote Spinacze 2024 rozdane!

Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.

Ogłoszenie wyników i przyznanie najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 9 grudnia podczas uroczystej Gali, którą poprowadził Marcin Prokop – dziennikarz telewizyjny. O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało 130 osobowe Jury, obradujące w ośmiu grupach jurorskich, którym przewodniczyła Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja 38 Content Communication. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się agencja K+ Group, zaś trzecia była agencja Linkleaders.

Ponadto, Zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku została Magdalena Brzezińska,Corporate Affairs Director w Grupie Żywiec, która z branżą public relations związana jest od ponad 20 lat. W Grupie Żywiec odpowiada za budowanie reputacji firmy, relacje z interesariuszami, komunikację korporacyjną, public affairs i zrównoważony rozwój. Od 2020 roku jest w Zespole Zarządzającym firmy. Autorka wielu strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora FMCG, finansowego, transportowego, motoryzacyjnego i energetycznego. Stworzone przez nią programy były kilkukrotnie doceniane oraz nagradzane w konkursach branżowych. Magdalena Brzezińska jest także członkinią Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR.

W tym roku po raz pierwszy przyznano także Kryształowy Spinacz – nagrodę dla Klienta, który w ostatnim roku przeprowadził przetarg na usługi PR zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi promowanymi w ramach kampanii ZFPR – „Partnerski Przetarg”. Wyróżnienie otrzymała firma Unilever.

Po raz kolejny podczas gali Złotych Spinaczy została przyznana także nagroda Redakcji RP.pl, którą otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.

Lista nagrodzonych projektów 2024.