Rozpoczynamy XV edycję Złotych Spinaczy

Rozpoczynamy XV edycję Złotych Spinaczy data dodania: 22/05/2017

Rozpoczynamy XV edycję Złotych Spinaczy

Związek Firm Public Relations po raz piętnasty zaprasza do udziału w Złotych Spinaczach, konkursie wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce. W tegorocznej edycji organizatorzy szykują wiele zmian. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 4 lipca do godz. 16:00 w pierwszym terminie oraz do 11 lipca do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty  z sektora public relations w Polsce. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

Przewodniczącą jury została Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzeczniczka Prasowa w Nationale-Nederlanden. W strukturach firmy odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej  i emerytalnej.

Zgłoszenia do konkursu można dokonać w łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych:

  • nowa kategoria Research&Insight poszerzyła grono kategorii specjalnych. Jej partnerem został Instytut Monitorowania Mediów;
  • szereg zmian wprowadzono w kategoriach sektorowych. W skutek rozdzielenia poszczególnych sektorów powstały między innymi kategorie: Sport; Turystyka i rekreacja; Uroda, higiena i wellness; Moda i styl życia; Przemysł i infrastruktura;
  • zmianie uległy definicje kategorii Custom publishing oraz Content marketing – branded content.

Do konkursu wprowadzono nowe kryteria oceniania projektów w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, realizacja, wyniki. W oparciu o te obszary stworzono także nowy formularz zgłoszeniowy.

Jak w roku ubiegłym, nagrody zostaną przyznane w trzech kolorach: Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Nowością będzie przyznanie statuetki „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi plebiscyt na Nagrodę Publiczności. Głosować będzie można poprzez dedykowaną platformę od końca września. W plebiscycie będą konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału.

Wszystkie nagrody zostaną rozdane podczas uroczystej gali 1 grudnia w hotelu Sofitel.

W związku z licznymi zmianami w konkursie, ZFPR organizuje szkolenie dla zgłaszających, które odbędzie się 24 maja o godz. 13:00 w siedzibie ZFPR. Szkolenie jest bezpłatne, aby wziąć w nim udział należy dokonać rejestracji.

Audytor konkursu: KPMG. Partnerzy konkursu: IMM, Conrego, EDC Expert Direct Communication, PRoto, Newseria, Marketing przy kawie, Transmisje Online.

Ewelina Kiszka

Manager Projektu

ewelina.kiszka@zfpr.pl

tel.+48 531 848 470

Marcin Olkowicz

Dyrektor Generalny ZFPR

marcin.olkowicz@zfpr.pl

tel.+48 662 248 214

krs: 000020265458
nip: 951-20-04-715 | regon: 012785214541