Trwa przesyłanie głosów. Nie zamykaj okna przeglądarki!

Aktualności

Poznaj nominowanych!

Zakończył się pierwszy etap ocen Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze. Wyłonione zostały 104 projekty, które uzyskały kwalifikację do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały: 24/7Communication oraz K+Group – obie agencje uzyskały po 9 nominacji. Agencje Linkleaders, MSL i SEC Newgate CEE uzyskały po 6 nominacji każda.

Złote Spinacze to największy konkurs public relations w Polsce, mający na celu podnoszenie standardów. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firm, instytucji oraz organizacji.

W drugim etapie konkursu, który odbędzie się w listopadzie, Jury zdecyduje o nagrodach. W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Nad poprawnością przebiegu głosowań Jury czuwa kancelaria prawna SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk – partner merytoryczny konkursu. Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 grudnia 2025 r.

Sprawdź lub pobierz listę nominowanych w pdf.