Znamy nominowanych Złotych Spinaczy 2017

Znamy nominowanych Złotych Spinaczy 2017 data dodania: 11/09/2017

Znamy nominowanych Złotych Spinaczy 2017

Spośród 266 zgłoszeń tegoroczne 72-osobowe grono Jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu.

11 września Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 32 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2017. Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

W tym roku po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – Jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

W tym roku po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi konkurs na Nagrodę Publiczności. Będą w nim konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału, a głosować będzie mógł każdy zainteresowany.

Lista nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

  1. PR korporacyjny
  • KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
  • Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
  • Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska
  1. PR produktu
  • #podajdalej / Traficar, Walk
  • „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • Przegapiony lot / VML, Starcom, Dfusion
  1. Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa
  • Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
  • ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
  • Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespól Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja            
  1. Public Affairs i Lobbying
  • #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska, DDB&Tribal
  • Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
  • Pomoc dla chorego Konrada Krzemińskiego / Cohn & Wolfe           
  1. Kampania społeczna
  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska
  • Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan
  1. Komunikacja wewnętrzna
  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
  • Każdy ma w sobie Ż. Zmiana kultury w Grupie Żywiec. / Grupa Żywiec
  • Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing  
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations
  1. Event komercyjny
  • IEM Katowice 2017. Największe esportowe wydarzenie w historii / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska)
  • Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story 
  • Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe
  1. Event społeczny
  • #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
  • Samotne wyjście na boisko / Agencja Reklamowa Dziadek do orzechów   
  • Weź je (na spacer) wszystkie! / Kava Studio
  1. Launch produktu, usługi lub firmy
  • Biała Gruba. Nowa kuchnia śląska pod mysłowickim ratuszem! / Pan Pikto             
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
  • Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media
  1. Corporate Social Responsibility (CSR)
  • Charytatywny Musical Dingo / UBS              
  • Our People Round The World / eurobank, OSOM STUDIO
  • Program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” / Garden of Words, Tesco Polska
  1. PR miejsca, miasta lub regionu
  • Dąbrowianie 2016. 100 lat. 100 fotografii. 100 historii / Media Partner
  • Dzielnica Wisła / John Pitcher, M. St. Warszawa, FleishmanHillard Polska
  1. Social media
  • Linia Prosta / Telewizja Lifetime
  • Przegapiony lot / VML, dFusion, Starcom
  • przyPiwie.net - społeczność pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec
  1. Business-to-Business PR
  • Biznesowa strona esportu / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska), Newzoo
  • Brick Award 2017 / Hill+Knowlton Strategies Poland             
  • IV edycja Think Big / UPC Polska, MSLGROUP
  1. PR finansowy i relacje inwestorskie
  • FAMUR i Kopex - przejęcie wbrew rynkowi / Imago Public Relations, CC Group
  1. Media Relations
  • Conperio – relacje medialne trampoliną dla biznesu / Partner of Promotion         
  • L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+
  1. Employer Branding
  • 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
  • Nowe centrum badawczo-rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska
  1. Content Marketing – branded content
  • Domifikacje.pl – Crowd Generated Content / Content Solutions
  • Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
  • Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS - Kanał na YouTube / SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
  1. Custom Publishing
  • Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem / Home Sweet Home PR
  • Social newsletter dla pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

 

Kategorie specjalne:

  1. Kreatywność
  • Godzina jazdy na wózku / 2012       
  • Komunikacja raportu wpływu „IKEA. Made in Poland.” / Havas PR, IKEA Retail Poland, Blue Ivy
  • Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska
  1. Efektywność
  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Narodowa Loteria Paragonowa / UNIQUE ONE, NuOrder, Ministerstwo Finansów
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
  1. Research&Insight
  • Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
  •  „Mamo, pić!” / Hill and Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

 

Kategorie sektorowe:

  1. Technologia, IT, telekomunikacja
  • #BEPRESENT / Hill+Knowlton Strategies Poland, Maxus Warszawa, DDB&Tribal
  • 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
  • Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
  1. Finanse
  • Halo.Tato / Bank Zachodni WBK, Konrad Kruczkowski, haloziemia.pl
  • Mastercard Capsule / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska, Posterscope Polska
  • Superfotelik - Chroni na bank / Made in PR, Nest Bank
  1. Uroda, higiena i wellness
  • L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
  • Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media
  1. Sektor spożywczy
  • „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
  • Nowe centrum badawczo-Rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska
  1. Kultura i media
  • Koalicja Miast dla Kultury / Komunikacja Plus, Biuro Festiwalowe Impart 2016
  • Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
  • Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
  1. Medycyna i zdrowie
  • Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
  • Maxigra Go - porozmawiajmy o seksie / Polpharma
  • Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą / Nutricia Medyczna
  1. Sport
  • #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
  • KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
  • Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe
  1. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
  • Droga do Oscara - występują: Warsaw Spire i plac Europejski / Partner of Promotion, Ghelamco Poland
  • Kolekcja IKEA PS 2017 / IKEA, Garden of Words, Hash.FM, Kalicińscy.com
  • RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations
  1. Przemysł i infrastruktura
  • ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
  • Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
  • Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespól Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja
  1. Motoryzacja i transport
  • Pociąg pełen gwiazd / Łódzka Kolej Aglomeracyjna
  • Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
  • Traficar – Nowy rozdział w historii polskiej motoryzacji / Traficar, Walk
  1. NGO i sektor publiczny
  • #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska
  • Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
  • Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG. 

Ewelina Kiszka

Manager Projektu

ewelina.kiszka@zfpr.pl

tel.+48 531 848 470

Marcin Olkowicz

Dyrektor Generalny ZFPR

marcin.olkowicz@zfpr.pl

tel.+48 662 248 214

krs: 000020265458
nip: 951-20-04-715 | regon: 012785214541